BALANSEN DROGISTERIJ & PARFUMERIE
Crito B.V. Balans- en adviesbureau heeft een zeer ruime ervaring in het balansen van drogisterijen.
In 1989 is Crito B.V. als eenmanszaak begonnen met het tellen van de voorraad van één winkel. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een balansbureau met een zeer gevarieerd klantenbestand, waaronder enkele honderden drogisterijen en parfumerieën door heel Nederland.
Zoekt u een balansbureau met ruime expertise op het gebied van het balansen van een drogisterij?
Bij ons bent u dus aan het juiste adres!
Voorraad tellen drogisterij: zo werkt het!
Balansen drogisterij: Waarom een balansbureau inschakelen?
Om een goed inzicht te krijgen in uw voorraad is het balansen van uw winkel noodzakelijk.
Wanneer u de inventarisatiewerkzaamheden door uw eigen personeel laat uitvoeren kost u dit veel tijd én geld. Uw medewerkers zijn immers niet opgeleid en getraind op het gebied van de tijdrovende inventarisatiewerkzaamheden.
Crito B.V. voert het gehele jaar door voorraadinventarisaties uit met ervaren en bovendien eigen getraind personeel. Hierdoor bent u verzekerd van een accurate balans. De inventarisatiewerkzaamheden worden snel en nauwkeurig uitgevoerd. Uw klanten ondervinden hier geen enkele hinder van en u hoeft uw personeel niet te motiveren voor deze specialistische werkzaamheden.
Balansen drogisterij: Welke methodes zijn er?
Als inventarisatiebureau gebruiken wij diverse telmethodes, maar voor de voorraadinventarisatie van uw drogisterij werken wij veelal met de 100% Item inventarisatie. Bij deze vorm van voorraadinventarisatie wordt ieder uniek product afzonderlijk geteld. Desgewenst wordt de voorraad teruggelezen in uw voorraad- of kassasysteem.
Met deze inventarisatie krijgt u dus een exact beeld van uw voorraad.
Productgroepen zoals make-up en geuren scannen wij bovendien single-scan, dus één voor één. Zo wordt voorkomen dat deze producten, die vaak veel op elkaar lijken, onterecht samen geteld worden. In een aantal gevallen wordt een parfumerie zelfs volledig op deze manier geïnventariseerd.
Wanneer u de inventarisatiewerkzaamheden door uw eigen personeel laat uitvoeren kost u dit veel tijd én geld.
Balansen drogisterij: De voorbereiding
Voorafgaand aan de inventarisatiewerkzaamheden heeft u contact met een vast contactpersoon bij Crito. Onze contactpersoon neemt van A tot Z alles met u door om het balansen van uw winkel zo soepel mogelijk te laten verlopen.
In het eerste contact zullen we u bijvoorbeeld vragen naar uw kassaleverancier, voor een naadloze integratie van úw en onze systemen. Zo kunnen wij u volledig ontzorgen.
Ook zullen we u vragen wat de inhoud van uw winkel is, zodat wij een goede inschatting kunnen maken van de grootte van ons telteam.
Heeft u hier geen inzicht in? Geen probleem! Wij beschikken uiteraard over een aantal beproefde methoden om dit toch goed vooraf in te kunnen schatten.
Vervolgens prikken we samen met u een geschikte datum en stellen we een offerte op.
Na eenvoudige, digitale ondertekening van de offerte gaan wij direct voor u aan de slag.
We stellen onder andere een telteam samen en nemen 3 à 4 weken voorafgaand aan de balans contact met u op om de laatste voorbereidingen goed door te nemen.
U weet dan ook precies welke handelingen u dient uit te voeren voorafgaand aan de inventarisatiewerkzaamheden. De korte lijnen en heldere communicatie zorgen er vervolgens voor dat ons team de voorraadinventarisatie zo snel en efficiënt mogelijk voor u uit kan voeren. Uiteraard met de kwaliteit op nummer één!
Balansen drogisterij: De voorraadinventarisatie
Op het afgesproken tijdstip arriveren onze medewerkers gezamenlijk bij uw drogisterij of parfumerie, onder begeleiding van een ervaren leidinggevende.
De leidinggevende zal gedurende de gehele voorraadinventarisatie uw eerste aanspreekpunt zijn.
Onze gedreven en getrainde medewerkers zullen vervolgens uw winkel balansen.
Na afloop van de telling wordt, indien van toepassing, de voorraad teruggelezen in uw voorraad- of kassasysteem. Tot slot ontvangt u vaak de volgende dag al onze uitgebreide rapportage.
Tot slot ontvangt u vaak de volgende dag al onze uitgebreide rapportage.
Balansen drogisterij: Onze medewerkers
Voorraadinventarisatie kan pas accuraat gebeuren wanneer er ervaren medewerkers aanwezig zijn voor het balansen van uw winkel. Een aanzienlijk deel van onze medewerkers bestaat uit studenten. Vanwege de werktijden zijn inventarisatiewerkzaamheden vaak goed te combineren met een studie. Veel van onze medewerkers blijven hierdoor gedurende de hele studieperiode bij ons in dienst.
Dit zorgt er voor dat onze medewerkers ruime ervaring hebben waardoor ze met een hoge kwaliteit snel en efficiënt uw drogisterij balansen. Onze medewerkers worden aangestuurd door een ervaren leidinggevende die tijdens het balansen van uw winkel uw aanspreekpunt is.
Crito B.V. heeft bovendien drie vestigingen: Uden, Nijmegen en Groningen. Hierdoor kunnen wij uiterst flexibel te werk gaan en ervoor zorgen dat uw voorraadinventarisatie altijd in orde is, waar uw locatie zich ook bevindt.
Balansen drogisterij: De kosten
Het balansen van uw winkel is maatwerk. Wij bespreken graag met u welke methode het meest geschikt is voor uw drogisterij of parfumerie.
Onze medewerkers maken na een telefonisch gesprek graag een prijsvoorstel voor u.
Zoals altijd geldt hierbij onze missie: Kwalitatief en betaalbaar voorraadbeheer!
Etos
Hoofdkantoor
Een professionele, efficiënte manier om de jaarlijkse voorraad opname te kunnen doen. En verder een prima 'ontzorging' op het gebied van planning en organisatie
DIO
Franchisenemer
Prima in orde, duidelijk en netjes.
Fijne communicatie.
Aardige en behulpzame ploeg.
Iedereen super gewerkt en op tijd klaar.
Skins Cosmetics
Breda
Perfecte voorbereiding! Er is keurig en bijzonder secuur gewerkt.