top of page

BALANSEN SUPERMARKT

Crito B.V. Balans- en adviesbureau heeft een zeer ruime ervaring in het balansen van supermarkten.

In 1989 is Crito B.V. als eenmanszaak begonnen met het tellen van de voorraad van één supermarkt. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een balansbureau met een zeer gevarieerd klantenbestand, waaronder enkele honderden supermarkten door heel Nederland.

Zoekt u een balansbureau met ruime expertise op het gebied van het balansen van een supermarkt?

Bij ons bent u dus aan het juiste adres!

Voorraad tellen supermarkt: zo werkt het!

Balansen supermarkt: Waarom een balansbureau inschakelen?

Om een goed inzicht te krijgen in uw voorraad is het balansen van uw winkel noodzakelijk.

Wanneer u de inventarisatiewerkzaamheden door uw eigen personeel laat uitvoeren kost u dit veel tijd én geld. Uw medewerkers zijn immers niet opgeleid en getraind op het gebied van de tijdrovende inventarisatiewerkzaamheden.

Crito B.V. voert het gehele jaar door voorraadinventarisaties uit met ervaren en bovendien eigen getraind personeel. Hierdoor bent u verzekerd van een accurate balans. De inventarisatiewerkzaamheden worden snel en nauwkeurig uitgevoerd. Uw klanten ondervinden hier geen enkele hinder van en u hoeft uw personeel niet te motiveren voor deze specialistische werkzaamheden.

Balansen supermarkt: Welke methodes zijn er?

Voor de voorraadinventarisatie van uw supermarkt werken wij met diverse methodes.

  • Financiële telling
    Wanneer u kiest voor een financiële telling brengen wij de totale voorraadwaarde van uw winkel in kaart. Uw voorraad wordt in sub- en hoofdgroepen ingedeeld en u ontvangt hier een uitgebreide rapportage over.

  • 100% Item inventarisatie
    Bij deze vorm van voorraadinventarisatie wordt ieder uniek product afzonderlijk geteld.
    Desgewenst wordt de voorraad teruggelezen in uw voorraad- of kassasysteem.
    Met deze inventarisatie krijgt u dus een exact beeld van uw voorraad.

Wanneer u de inventarisatiewerkzaamheden door uw eigen personeel laat uitvoeren kost u dit veel tijd én geld.
Balansen supermarkt: De voorbereiding

Voorafgaand aan de inventarisatiewerkzaamheden heeft u contact met een vast contactpersoon bij Crito. Onze contactpersoon neemt van A tot Z alles met u door om het balansen van uw winkel zo soepel mogelijk te laten verlopen.

In het eerste contact zullen we u bijvoorbeeld vragen naar uw kassaleverancier, voor een naadloze integratie van úw en onze systemen. Zo kunnen wij u volledig ontzorgen.

Ook zullen we u vragen wat de inhoud van uw winkel is, zodat wij een goede inschatting kunnen maken van de grootte van ons telteam.

Heeft u hier geen inzicht in? Geen probleem! Wij beschikken uiteraard over een aantal beproefde methoden om dit toch goed vooraf in te kunnen schatten.

Vervolgens prikken we samen met u een geschikte datum en stellen we een offerte op.

Na eenvoudige, digitale ondertekening van de offerte gaan wij direct voor u aan de slag.

We stellen onder andere een telteam samen en nemen 3 à 4 weken voorafgaand aan de balans contact met u op om de laatste voorbereidingen goed door te nemen.

U weet dan ook precies welke handelingen u dient uit te voeren voorafgaand aan de inventarisatiewerkzaamheden. De korte lijnen en heldere communicatie zorgen er vervolgens voor dat ons team de voorraadinventarisatie zo snel en efficiënt mogelijk voor u uit kan voeren. Uiteraard met de kwaliteit op nummer één!

 

Balansen supermarkt: De voorraadinventarisatie

Op het afgesproken tijdstip arriveren onze medewerkers gezamenlijk bij uw supermarkt, onder begeleiding van een ervaren leidinggevende.

De leidinggevende zal gedurende de gehele voorraadinventarisatie uw eerste aanspreekpunt zijn.

Onze gedreven en getrainde medewerkers zullen vervolgens uw supermarkt balansen.

Na afloop van de telling wordt, in geval van een 100% Item inventarisatie, de voorraad teruggelezen in uw voorraad- of kassasysteem. Tot slot ontvangt u vaak de volgende dag al onze uitgebreide rapportage.

Tot slot ontvangt u vaak de volgende dag al onze uitgebreide rapportage.
​Balansen supermarkt: Onze medewerkers

Voorraadinventarisatie kan pas accuraat gebeuren wanneer er ervaren medewerkers aanwezig zijn voor het balansen van uw winkel. Een aanzienlijk deel van onze medewerkers bestaat uit studenten. Vanwege de werktijden zijn inventarisatiewerkzaamheden vaak goed te combineren met een studie. Veel van onze medewerkers blijven hierdoor gedurende de hele studieperiode bij ons in dienst.
Dit zorgt er voor dat onze medewerkers ruime ervaring hebben waardoor ze met een hoge kwaliteit snel en efficiënt uw supermarkt balansen. Onze medewerkers worden aangestuurd door een ervaren leidinggevende die tijdens het balansen van uw supermarkt uw aanspreekpunt is.

Crito B.V. heeft bovendien drie vestigingen: Uden, Nijmegen en Groningen. Hierdoor kunnen wij uiterst flexibel te werk gaan en ervoor zorgen dat uw voorraadinventarisatie altijd in orde is, waar uw locatie zich ook bevindt.

 

Balansen supermarkt: De kosten

Het balansen van uw winkel is maatwerk. Wij bespreken graag met u welke methode het meest geschikt is voor uw supermarkt.
Onze medewerkers maken na een telefonisch gesprek graag een prijsvoorstel voor u.

Zoals altijd geldt hierbij onze missie: Kwalitatief en betaalbaar voorraadbeheer!

SupermarketTestimonials2.0
BoonLogo

Boon
Supermarkt Exploitatie

Crito is een enthousiast en service-gericht balansbureau dat meerdere keren per jaar in onze Boon’s Markt en MCD-supermarkten de voorraadinventarisaties tot volle tevredenheid uitvoert. In de winkel wordt snel en vakkundig geteld, de rapportage is snel en volledig beschikbaar.

CoopLogo

Coop
Franchisenemer

Prima in orde, duidelijk en netjes.

Fijne communicatie.

Aardige en behulpzame ploeg.

Iedereen super gewerkt en op tijd klaar.

SparLogo

Spar

Nieuw-Vossemeer

Ik ben al 5 jaar een tevreden klant die erg te spreken is over de snelle werkwijze en precisie.

bottom of page