Jouw Crito Carrière

Wij bieden medewerkers die een stapje extra zetten graag de kans om door te groeien. Elke stap die je zet op de carrièreladder wordt gemaakt aan de hand van een opleidingstraject en de juiste begeleiding. Zo weet je wat de volgende stap inhoudt en wat wij van jou verwachten in je nieuwe rol.

Benieuwd of er vacatures beschikbaar zijn op ons hoofdkantoor in Uden? Kijk dan even hier.

1.

Inventory Associate

Als balansmedewerker tel je samen met je team de voorraden van onze klanten.
Dit doe je door heel Nederland in allerlei verschillende winkels en soms zelfs in het buitenland.


Het grote voordeel is dat je zelf per maand kunt aangeven wanneer je beschikbaar bent zodat we je alleen inplannen wanneer jij ook echt kunt!

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe collega's, dus woon je in (of vlakbij) Uden, Nijmegen of Groningen? Dan zoeken wij jou!

Solliciteer hieronder direct.

2.

Travel Team Leader

Als Travel Team Leader heb je de verantwoording over de voorraadopname bij de klant.

Je maakt kennis met leiding geven, stuurt de balansmedewerkers aan en bent nu nóg meer ons visitekaartje naar de klant. Uiteraard draag je zelf ook nog steeds een steentje bij aan de telling.

De functie van Travel Team Leader is een zeer geschikte functie om door te groeien voor ervaren balansmedewerkers én is bovendien een springplank naar Travel Team Supervisor of zelfs Operations Manager.

3.

Travel Team Supervisor

Een Travel Team Supervisor heeft, net als de Travel Team Leader, de verantwoording over voorraadopnames bij de klant. In de functie van Travel Team Supervisor gaat het echter vaak om de grotere en complexere projecten.

Je bent, naast dat je jouw team aanstuurt, een echte coach en weet iedere keer weer het beste uit jouw collega's te halen. Ook hierbij steek je zelf tijdens de telling de handen uit de mouwen.

 

Echter: jouw leidinggevende ervaring, helikopter-view, vooruitziende blik en oplossingsgerichtheid zijn hierbij onmisbaar!

4.

Operations Manager

De Operations Manager zorgt voor het optimaal functioneren van een van onze vestigingen: Uden, Nijmegen of Groningen.

De Operations Manager geeft leiding aan het Travel Team, begeleid medewerkers bij het uitvoeren van hun werkzaamheden én helpt bij hun persoonlijke ontwikkeling.

Het serviceniveau wordt door de Operations Manager continu bewaakt, evenals de werkdruk, de sfeer en de (proces)ontwikkeling van de afdeling.

Daarnaast beoefent de Operations Manager ook zelf de functie van Travel Team Supervisor.

Lissy Selten

Travel Team Supervisor

Sinds december 2014 ben ik begonnen met werken bij Crito als Inventory Associate (balansmedewerker). Je werkt altijd in verschillende teams, dus iedere dag is anders. Het werk is leuk doordat het afwisselend is, en je overal komt en verschillende tellingen en winkels telt. Voorheen alleen in Nederland, en sinds vorig jaar tellen we ook bepaalde winkels door Europa, super leuk dus!
Ook is er een mogelijkheid om door te groeien als leidinggevende, wat ik zelf ook gedaan heb. Ik ben begonnen als Assistent Team Leader, en toen naar Travel Team Leader en de kleine winkels aangestuurd. Zodra ik dat allemaal onder de knie had, ben ik een functie omhoog gegaan. Sinds dit jaar ben ik dus Travel Team Supervisor, en stuur ik grotere projecten aan.
Spreekt dit je aan, en lijkt het je leuk? Solliciteer dan nu!
Lissy

Kimberly Schrouff

Operations Manager

In augustus 2016 was ik op zoek naar een flexibele bijbaan en via-via ben ik bij Crito terechtgekomen. De afwisseling in werkzaamheden, de verschillende tellocaties door het hele land en het feit dat je zelf je beschikbaarheid kunt aangeven, maakten werken bij Crito voor mij extra aantrekkelijk. Na twee jaar kreeg ik de kans om Travel Team Leader te worden en mee te gaan bouwen aan een nieuwe vestiging. Die mogelijkheid kon ik niet laten lopen en toen onze vestiging in Nijmegen geopend werd, gaf dat een hoop nieuwe mogelijkheden. Ik merkte dat ik wat meer uitdaging nodig had en die kreeg ik in de functie van Supervisor, waardoor ik ook de grotere projecten mocht gaan aansturen. Sinds 2020 ben ik Operations Manager in Nijmegen. In die functie ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen de vestiging en de opleiding en coaching van mijn collega’s. Hierdoor zijn mijn werkzaamheden nog afwisselender geworden en is geen dag hetzelfde. Daarnaast sta ik gemiddeld vier dagen in de week op de werkvloer mee te balansen, om tot een zo efficiënt en kwalitatief hoog mogelijk eindresultaat te komen. Kwalitatief en betaalbaar voorraadbeheer, daar draait het om!

Kimberly

Mireille Hagenaars

Accountmanager

Sinds maart 2018 ben ik werkzaam als Accountmanager (binnendienst) bij Crito. 4 dagen per week voer ik diverse werkzaamheden uit. Het ene moment maak ik offertes of zit ik met mijn neus in de agenda om winkels in te plannen. Het volgende moment zijn we aan het brainstormen over een acquisitieplan of zit ik aan de telefoon met een klant ter voorbereiding op de balans die binnenkort plaatsvindt. Samen met één van mijn collega’s breng ik regelmatig een bezoek aan onze bestaande en/of potentiële klanten voor bijv. een kennismakings- of evaluatiegesprek. Om enthousiast over te kunnen brengen wie wij zijn en wat wij doen, ga ik af en toe mee naar een telling, om zo de diverse telmethodes in o.a. een supermarkt, bouwmarkt, drogisterij, magazijn of kledingzaak te leren kennen. Mijn werk is dus behoorlijk afwisselend en omvat relatiebeheer in de breedste zin van het woord!

Mireille